Nie od dziś wiadomo, że reklama to dźwignia handlu, która ma największe znaczenie w dzisiejszym konsumpcyjnym świecie. Na potrzeby zjawiska kupna sprzedaży powstał cały szereg zabiegów marketingowych, reklam, strategii i kreacji, które mają na celu zwiększenie sprzedaży u konkretnych marek.

Co ważne, zjawisko marketingu jest tak popularne, że coraz więcej osób ma wrażenie, że stało się marionetkami w rękach marketingowców. Czy to prawda? Czy naprawdę człowiek stracił wolną wolę na rzecz zdolności i coraz to większych umiejętności agencji reklamowych?

Odpowiedź na to pytanie nie jest łatwa, ale z własnego punktu widzenia muszę stwierdzić, że tak właśnie się stało. Człowiek, pod wpływem wielu zabiegów marketingowych nie może zastanawiać się „czy coś kupić”, a jedynie „które z całego szeregu produktów wybrać”.

I pomyśleć, że wszystko zaczęło się od gabloty ogłoszeniowej, która umożliwiała członkom małej społeczności pozbyć się lub nabyć określoną rzecz lub usługę. Rozwój marketingu jest na tyle szybki, że warto zwrócić uwagę na jej rozwój, który z pewnością będzie świetlany